donderdag 29 oktober 2020

Bloghop Nederlandse Demo's 29 oktober 2020 Sinterklaas( of vrije keuze)

 


Goedemorgen allemaal,

Vandaag is er weer een hop van de Nederlandse Stampin'up! Demo's met als thema sinterklaas of mocht je daar niks mee hebben/kunnen dan mag jezelf een thema kiezen.

Ga heerlijk zitten met een warme kop thee,koffie of misschien wel warme chocolademelk  want buiten is het guur en nat..echt herfsthopweer. Geniet van de projecten die er voor jullie gemaakt zijn ,iedereen heeft zelf gekozen of ze iets van sint maken of een ander thema gebruiken..Laat je verassen!

Je bent bij mij gestart of gekomen via het blog van mijn lieve collega Elly Rijnvis

Voor mij was  het erg  moeilijk om iets met sint te bedenken omdat ik er eigenlijk weinig mee doe of bv bijna geen stempels /materaiaal van heb.

Maar dit jaar is alles anders en heb ik toch iets leuks bedacht voor sinterklaas met de minimale spullen die ik heb.Sinds een paar maanden hebben we een bonus dochter..ja jullie lezen het goed,we zijn pleegouders geworden van een lieve meid en hierdoor kreeg ik dan ook de vraag of ze voor sinterklaas iets mocht knutselen..

Toen we samen zaten te freubelen zei ik dat er een bloghop is met thema sinterklaas.Ze vroeg wat het inhield en ik heb haar mijn blog laten zien,ze werd direct enthausiast en kreeg ideen..hihihhihi.

Tja ideen kwamen er genoeg maar de meeste konden niet met de beschikbare materialen..dus uiteindelijk heb ik dit project gemaakt en heeft ze zelf iets anders gekozen




 



Voor deze hop koos ik een doosje ( een mini pumpkin box) waarin ik een "window"heb gemaakt.. bij het openen van het doosje zie je een mooi kaartje waarop het uitgesneden vierkantje van de deksel zit verwerkt met een label uit de Layerd Circle Dies gestempels op Soft Suede Cardstock met Ealry Espresso inkt. Onder de eerste laag zit een cirkel van Early Espresso en daarna op een kaartje geplakt met Early Espresso en Soft Suede.Nu heb ik gekozen voor een hout design uit de mooie serie DSP Good Taste.



Om het toch wat verweerd te maken heb ik met een stuk grof schuurpapier over het DSP geschuurd.Hierna heb ik de witte randen van het doosje met een sponsdauber even bewerkt.

 


In het doosje zit een stuk kraftpapier wat ik heb bestempeld met de ronde stempel en de tekst "wie zoet is krijgt lekkers "en daarna heb ik er een leuk en lekker kadootje van gemaakt.Een dik ruw touw eromheen en in het doosje gelegt onder het kaartje waar aan de binnekant een boodschap van de Goed Heilig Man staat .

Nou het werd eigenlijk heel eenvoudig(hahahha) je moet gewoon simpel denken met de spullen die je hebt want dat deed zij ook.

Vanuit mijn blog kun je heerlijk doorhoppen naar mijn lieve collega  Kristen Cunningham want ook zij heeft iets gemaakt waar jullie hopelijk ook meer inspiratie door krijgen. 

Lieve knuffel van Yolande 


Veel hop plezier en hopelijk genoeg inspiratie om een paar mooie creaties te maken.In de onderstaande lijst zijn de andere deelnemers van deze bloghop. 

Yvonne Spikmans

Simone Denekamp

Annette Elias

Suzanne Smit

Annette Koolmees

Yvon van Heugten Doensen 

Elly Rijnvis

Yolande Greve-Nijssen (hier ben je nu)

Kristen Cunningham

Ellen Liefting

Ilona de Bont-Beniest

 

 

 




7 opmerkingen:

  1. Wat leuk die binnenkant van de mini paper pumpkin box!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, zie je maar weer, wat een leuk Sinterklaas doosje is dit geworden.

    Lieve Groet Yvon...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gedaan Yolande! Leuk idee om een window in het doosje te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jij noemt het eenvoudig, maar ik vind het toch weer een vernuftig bedacht projectje hoor, met je window er in, en het kaartje er precies onder. Leuk verpakkingsidee ook, daar zijn onze stempels natuurlijk ook perfect geschikt voor! Gaaf gedaan Yolande!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk idee, ik moet die doosjes ook maar bestellen.

    Groetjes Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk! Eenvoudig? Ik vind het een topper! Gr. Elly

    BeantwoordenVerwijderen