dinsdag 18 augustus 2020

Een kerstster in mooi diep rood.



Hoi hoi.

Ik heb meegedaan aan een bloghop maar omdat blogger mijn blog eraf heeft gedaan heb ik alles opnieuw moeten terug zetten dus helaas geen links naar andere. Hopelijk blijft alles nu zo want heeft geen zin om elke maand alles opnieuw erop te zetten.

Een kerstster maken midden in de zomer,tropische tempraturen,mussen vallen van het dak en het liefst zou je een ice pack nemen om op te zitten..
Tja voor sommige dingen moet je een uitzondering maken en dat heb ik gedaan want deze Stempels en Dies zijn zo gaaf dat ik ze niet kon laten liggen tot het afgekoeld was..dus vol goede moed en met een ventilator in mijn werkkamer ben ik aan de slag gegaan.
Elke bloem gestempeld en daarna per blad geschilderd met een groot penseel (nr 12 ) .
Goed laten drogen en daarna een beetje gespeeld met warme wax.. Ja warme wax want sinds kort ben ik helemaal verslingert aan de producten van Scentsy en die hebben heerlijk geurende wax.
Geheel ongevaarlijk in gebruik en het smelten gaat langzaam aan omdat het werkt via stroom met een klein lampje.
Na het smelten heb ik ieder blad heel voor zichtig bewerkt met een laagje wax..drogen en restant eraf halen..daarna opnieuw.Je kunt dit meerdere keren herhalen want het wordt alleen maar mooier en dieper van kleur.


Wil je meer weten dan kan dat en uiteraard ga ik hier ook eenmalig een workshop in geven om je te leren out of de box te denken en te werken met dingen in je omgeving waarvan je dacht...ok kan dat dus ook.

Knuffel Yolande

Geen opmerkingen:

Een reactie posten