dinsdag 18 augustus 2020

Papillyo meets .....


Papillyo meets Scent..



Ben je net als ik gek ook geuren maar zou je iets willen wat niet op stroom gaat.. dan is deze geurbloem de oplossing..je koopt hem in een neutrale creme kleur maar zoals iedereen me kent ga ik soms op uitprobeer toer..Het idee komt niet geheel van mij was al eerder op fb gezet door collega..maar ik heb hem net even iets anders gemaakt dmv ander kleur medium.
De bloem is gemaakt van solahout een materiaal afkomstig van de cassave een tropische inheemse plant in Aziatische landen zoals India en Thailand.Omdat hij hand gemaakt is zul je geen enkele dezelfde bloem tegen komen.

Voor meer informatie kun je altijd berichtje sturen dan informeer ik je graag hoe je aan deze heerlijk geurende bloem kunt komen...en het kleuren.. voor een kleine vergoeding kun je dat ook doen ook doen..zal je graag laten zien hoe dat werkt..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten